איך להקפיץ את המכירות בחנות

איך להקפיץ את המכירות בחנות

שיתוף לחברים

איך להקפיץ את המכירות בחנות

שיתוף לחברים

איך להקפיץ את המכירות בחנות

ריכזנו לכם טיפים שאם תבחרו ליישם אותם בחנות שלכם, תוכלו להגדיל את המכירות בעשרות אחוזים. בואו ניגש ישר לעניינים! אנחנו מתחילים!

טיפ מס' 1 - השקיעו בשילוט חכם, מתקני תצוגה ומידוף

עליכם לפשט כמה שיותר את המידע ולהנגיש אותו ומה הכוונה? כאשר אתם מכריזים על הנחות של עד 70 אחוזים, הלקוחות שלכם צריכים להיכנס לחנות ולהתמצא בה בקלות וגם למצוא את הסטנד או הסטנדים בהם יש את הפריטים שיש עליהם מבצע.

על כן, מומלץ להשתמש בשילוט שכן הדבר יכול להביא להעלאה משמעותית בהיקף המכירות וגם לייצר חווית קנייה חיובית. באמצעות שילוט, הלקוח יכול להתמצא בחנות וגם השילוט עצמו יכול להעניק חשיפה לפריטים שבמבצע.

מלבד שילוט, מומלץ גם להשתמש במערכות תצוגה כמו מתקני תצוגה מוארים או כאלה המגיעים עם מסכים מתחלפים ובהם יוצגו מבצעים וגם קולקציות חדשות. אגב, גם עם מידוף לחנויות, תוכלו להשפיע משמעותית על הנראות של הפריטים בחנות והחנות עצמה וכך גם לגרום ללקוחות לרכוש את המוצרים הנמכרים בחנות.

טיפ מס' 2 - מוצרי קו קופה

הידעתם שקו הקופה הוא אחד האזורים החמים בחנות? יש לו פוטנציאל לשדרג משמעותית את ההכנסות ובעיקר לשפר את החוויה של הלקוח. אלו המוצרים שיתאימו לקו הקופה: מוצרים זולים בטווח מחירים של 29.90 שקלים ועד 49.90 שקלים, מוצרים המתאימים למגוון גדול של לקוחות, מוצרים המתאימים לחגים/אירועים/עונות השנה וכו'.

רצוי שהמוצרים יוצגו בצורה בולטת וכמו כן מומלץ להציב שלטים בהם יצוין שם המוצר והמחיר. את המוצרים שבחרתם, יש להחליף אחת לשבועיים או אפילו אחת לחודש.

טיפ מס' 3 - חלון ראווה

חלון הראווה הוא כרטיס הביקור של החנות והוא הדבר הראשון שהם רואים. על כן, מומלץ להשקיע בו. ככל שהוא יהיה מושך יותר, כך גם יש סיכויים גדולים שהלקוחות ייכנסו לחנות.

על מנת לעצב את חלון הראווה, מומלץ להגדיר את קהל היעד ואת המסר שרוצים להעביר לו, מומלץ לשמור על חדשנות (כלומר להשתמש בגירויים ויזואליים משתנים), מומלץ שתהיה תאורה רבת עוצמה שתבליט את החנות והכי חשוב - שתגרום לה להיראות יותר מזמינה וכמו כן יש להשתמש גם באלמנטים עיצוביים כמו מדבקות מעוצבות, אביזרים ייחודים ועוד.

טיפ מס' 4 - ניהול מלאי

יש לבצע ניהול בקרה ומעקב על המלאי וזאת באמצעות שימוש בתוכנה לניהול מלאי. מבחינת ספירת מלאי, מומלץ שלא להסתפק רק פעם בשנה, אלא מומלץ לעשות אותה לאורך כל השנה וזאת על ידי בדיקות תקופתיות של המלאי שיש בחנות. כך אפשר לדעת מה יש בחנות עצמה ומה יש במחסנים וגם יהיה אפשר לזהות כל מיני מוצרים שתוקפם עומד לפוג ולהציע אותם למכירה.

טיפ מס' 5 - מועדון לקוחות פעיל

אחד הדברים החשובים לכל בית עסק הוא מועדון לקוחות. באמצעות שימוש במועדון לקוחות, אפשר לאסוף מידע ונתונים על הלקוחות, אפשר לשמור על קשר איתם וכמובן אפשר גם לגייס לקוחות חדשים. מדובר על כלי שיווק עוצמתי שיכול להניב תוצאות גבוהות.

תפריט נגישות אתר