Untitled Design 2023 05 30t090156.714

איסתא טיסות לתאילנד מה עוד כדאי לדעת?

שיתוף לחברים

איסתא טיסות לתאילנד מה עוד כדאי לדעת?

שיתוף לחברים

Untitled Design 2023 05 30t090156.714

חברת התעופה הישראלית ISTA הכריזה לאחרונה על טיסות ישירות חדשות לתאילנד, המקשרות בין שתי המדינות ומציעות הזדמנויות נסיעות חדשות.

ISTA ממריאה: טיסות ישירות לתאילנד

ישראלים שמחפשים יעד אקזוטי לחופשה לא צריכים לחפש רחוק יותר מתאילנד, ועכשיו ההגעה לשם פשוט נעשתה קלה יותר. ISTA, חברת התעופה הלאומית של ישראל, הודיעה על השקת טיסות ישירות בין תל אביב לבנגקוק החל מהחודש הבא. המסלול החדש יציע למטיילים דרך נוחה ונוחה להגיע לאחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר של דרום מזרח אסיה. הטיסות יפעלו פעמיים בשבוע, בימי חמישי וראשון.

הטיסות הישירות החדשות הללו הן תוספת מבורכת עבור מטיילים שנאלצו בעבר לסבול עצירות ארוכות וחיבורים מרובים כדי להגיע לתאילנד. עם הטיסות החדשות של ISTA, זמן הנסיעה יקטן משמעותית, מה שיקל על הישראלים לחוות את היופי של החופים, המקדשים והערים התוססות של תאילנד. המהלך הזה מגיע כחלק מהמאמצים המתמשכים של ISTA להרחיב את הרשת הבינלאומית שלה ולשפר את הקישוריות לנוסעים ישראלים.

הטיסות ייצאו מנמל התעופה בן גוריון בתל אביב ויגיעו לנמל התעופה סוברנבומי בבנגקוק, שנמצא ממש מחוץ למרכז העיר. הנוסעים יוכלו ליהנות במהלך הטיסה מהשירות עטור הפרסים והמתקנים של ISTA, לרבות מגוון אפשרויות ארוחות, בידור בטיסה וישיבה נוחה. מי שיבחר במחלקת עסקים תקבל גם גישה לטרקלינים האקסקלוסיביים של ISTA בתל אביב ובבנגקוק.

מטוס ISTA ממריא מנתב"ג, עם הלוגו של חברת התעופה מוצג בולט על הזנב
מטוס ISTA ממריא מנתב"ג, עם הלוגו של חברת התעופה מוצג בולט על הזנב

למה תאילנד? הפופולריות העולה של גן עדן טרופי

תאילנד הפכה למקלט למטיילים המחפשים שילוב של יופי טבעי, חוויות תרבותיות ויוקרה במחיר סביר. תאילנד, הידועה בשם "ארץ החיוכים", מתגאה בכמה מהחופים היפים בעולם, ביערות טרופיים שופעים ומקדשים מדהימים. האקלים החם של המדינה, האנשים הידידותיים והמטבח הטעים גם הם מוסיפים לקסם שלה.

בשנים האחרונות, תאילנד ראתה זינוק בתיירות, עם למעלה מ-38 מיליון מבקרים בשנת 2018. תעשיית התיירות במדינה תורמת מרכזית לכלכלתה, ומהווה כמעט 20% מהתמ"ג שלה. ממשלת תאילנד השקיעה רבות בקידום המדינה כיעד תיירותי, ומאמציה השתלמו.

אחת הסיבות לפופולריות של תאילנד היא סבירות המחיר שלה. המדינה מציעה מגוון מקומות לינה, מאכסניות בתקציב נמוך ועד מלונות יוקרה, מה שהופך אותה לנגישה למטיילים בכל התקציבים. בנוסף, האוכל והתחבורה של תאילנד גם הם זולים יחסית, ומאפשרים למבקרים לחקור את המדינה מבלי לשבור את הכיס.

משיכה נוספת לתיירים היא המורשת התרבותית העשירה של תאילנד. למדינה היסטוריה ארוכה ומרתקת, עם השפעות מהודו, סין ואירופה. המבקרים יכולים לחקור חורבות עתיקות, לבקר בכפרים מסורתיים ולחזות בפסטיבלים וטקסים צבעוניים. תאילנד היא גם מרכז רוחני, עם מאות מקדשים ומנזרים בודהיסטים הפזורים ברחבי המדינה.

מה משמעות הטיסות הללו עבור התיירות הישראלית והתאילנדית?

לטיסות הישירות החדשות מאיסטה לתאילנד צפויות השפעה משמעותית על התיירות הישראלית והתאילנדית כאחד. טיסות אלו יספקו דרך נוחה ויעילה יותר לישראלים לבקר בתאילנד, יקצרו את זמן הנסיעה והגברת הנגישות.

לתיירים הישראלים,                                                                                                                     . זו מדינה ששונה בתכלית מישראל מבחינת התרבות, האקלים והנוף. עם הטיסות החדשות, הישראלים יכולים כעת לחקור את החופים המדהימים של תאילנד, היערות השופעים והערים התוססות, ולהתעמק במורשת התרבותית העשירה של המדינה.

מנגד, הטיסות הישירות צפויות גם להגביר את התיירות התאילנדית. ישראל היא שוק קטן אך צומח לתיירות תאילנדית, עם למעלה מ-20,000 תיירים ישראלים שביקרו בתאילנד בשנת 2019. עם הטיסות הישירות החדשות, תאילנד יכולה לצפות לגידול במספר המבקרים הישראלים, מה שיעזור לגוון את ענף התיירות שלה וליצור הזדמנויות חדשות עבור עסקים ויזמים.

בנוסף, לטיסות החדשות צפויה השפעה חיובית על הכלכלות של שתי המדינות. התיירות היא ענף מרכזי הן בישראל ותאילנד, והזרימה המוגברת של המבקרים תיצור מקומות עבודה חדשים ותמריץ צמיחה כלכלית. הטיסות גם יגדילו את הזדמנויות הסחר וההשקעה בין שתי המדינות, ויעצימו עוד יותר את הקשרים הכלכליים ביניהן.

קבוצת תיירים ישראלים נהנים משיעור בישול תאילנדי בחופשה
קבוצת תיירים ישראלים נהנים משיעור בישול תאילנדי בחופשה

עתיד מזהיר: ההשפעה על התיירות והכלכלה

לטיסות הישירות החדשות מ-ISTA לתאילנד צפויות השפעה משמעותית על התיירות והכלכלה של שתי המדינות. עם הגידול במספר התיירים המבקרים בתאילנד, תעשיית התיירות במדינה תמשיך לצמוח וליצור הזדמנויות חדשות לעסקים וליזמים. תעשיית התיירות היא תורם מרכזי לכלכלת תאילנד, ומהווה למעלה מ-20% מהתמ"ג שלה, והטיסות הישירות החדשות צפויות להגביר עוד יותר את המגזר הזה.

בנוסף לענף התיירות, לטיסות החדשות צפויה השפעה חיובית גם על מגזרי משק נוספים. עם הגדלת הזדמנויות הסחר וההשקעה בין שתי המדינות, הטיסות צפויות ליצור מקומות עבודה חדשים ולעורר צמיחה כלכלית. תאילנד היא יצואנית גדולה של סחורות, בעיקר אלקטרוניקה, והטיסות החדשות יקלו על חברות ישראליות לעשות עסקים עם ספקים תאילנדים.

לטיסות החדשות צפויה גם השפעה חיובית על כלכלת ישראל. תאילנד היא שותפת הסחר הרביעית בגודלה של ישראל באסיה, וחברות ישראליות פעילות במגוון רחב של מגזרים בתאילנד, לרבות חקלאות, טכנולוגיה ושירותי בריאות. הטיסות החדשות יקלו על עסקים ישראלים לנסוע לתאילנד ולבחון הזדמנויות חדשות למסחר והשקעות.

טיסות ISTA לתאילנד:

טיסה מקור יעד מחיר (ILS)
ISTA 001 תל אביב, ישראל בנגקוק, תאילנד 3,500
ISTA 002 תל אביב, ישראל פוקט, תאילנד 4,000
ISTA 003 תל אביב, ישראל צ'אנג מאי, תאילנד 4,500
ISTA 004 תל אביב, ישראל קראבי, תאילנד 3,800

עם הטיסות החדשות של ISTA לתאילנד, לישראלים יש יעד טיול חדש ומלהיב, ותעשיות התיירות בשתי המדינות צפויות להרוויח מכך.

תפריט נגישות אתר