חברת הלוואות חוץ בנקאיות

חברות הלוואות חוץ בנקאיות וכיצד הן משבשות את הבנקאות המסורתית בישראל

שיתוף לחברים

חברות הלוואות חוץ בנקאיות וכיצד הן משבשות את הבנקאות המסורתית בישראל

שיתוף לחברים

חברת הלוואות חוץ בנקאיות

חברות הלוואות חוץ בנקאיות הן סוג חדש של מוסד פיננסי שאינו מסתמך על בנקאות מסורתית. הם לא לוקחים פיקדונות ומציעים הלוואות לצרכנים ולעסקים קטנים.

סוג חדש של מוסד פיננסי, מלווים חוץ בנקאיים, הופך להיות הבחירה עבור אנשים עם גישה מועטה עד ללא גישה לאפשרויות בנקאיות מסורתיות. מלווים חוץ בנקאיים אינם לוקחים פיקדונות ומציעים הלוואות לצרכנים ולעסקים קטנים. בדרך כלל זה מושג באמצעות תהליך בקשה מקוון שניתן להשלים תוך דקות. ההלוואות ממומנות בהון מכספי החברה או ממשקיעי צד ג'.

ניתן לסווג מלווים חוץ בנקאיים לשלוש קטגוריות:

  1. הלוואות עמית לעמית (P2P)

    הלוואות עמית לעמית היא דרך ללוות או להשקיע כסף. הלווה או המלווה מקבלים התאמה עם מלווים או לווים בודדים אחרים על בסיס ניקוד האשראי שלהם, סכום ההלוואה וטווח ההלוואה שלהם.

  2. מלווים בשוק המקוון

    מלווים בשוק מקוון, המכונה גם מלווים מקוונים עמית לעמית היא חברה המציעה הלוואות לאנשים פרטיים או לעסקים קטנים. מלווים אלו הם בדרך כלל אתרי הלוואות מקוונים המעניקים הלוואות לאנשים שאינם יכולים לקבל הלוואה מהבנק שלהם.

  3. בנקאות ללא סניף בנק:

    כשיותר ויותר אנשים מעדיפים בנקאות בדרכים, חל שינוי משמעותי באופן האינטראקציה בין הבנקים והלקוחות. אפליקציות לנייד הקלו על לקוחות לבצע בנקאות בדרכים עם שירותים כגון בנקאות מקוונת, תשלומים ניידים וניהול כרטיסי אשראי.

בנק ללא סניף בנק ידוע גם כבנק נייד, בנק אלקטרוני או בנק דיגיטלי. בנק ללא בנק מציע חלק מהשירותים של בנקים מסורתיים אך אין לו סניפים פיזיים.

מהן חברות הלוואות חוץ בנקאיות ואיפה אפשר למצוא אותן?

חברות הלוואות חוץ בנקאיות אינן בנקים, אך הן מציעות שירותים פיננסיים הדומים לבנקים. הם בדרך כלל מקוונים או מבוססי סלולר ויש להם מגוון רחב של מוצרים.

חברות הלוואות חוץ בנקאיות מספקות הלוואות לאנשים שאינם יכולים לקבל אותן ממלווים מסורתיים, כמו בנקים. הם גם מציעים הלוואות אלטרנטיביות שעשויות להיות זולות יותר עבור אנשים עם ציוני אשראי פחות ממושלמים או הזקוקים לאפשרויות החזר גמישות יותר.

עבור אנשים רבים הזקוקים להלוואות, האפשרות היחידה היא לקבל מהבנק שלהם. ייתכן שהם לא יוכלו לקבל אישור להלוואה דרך מקורות אחרים בגלל ניקוד האשראי שלהם או גורמים אחרים. מלווים חוץ בנקאיים הם אפשרות נוספת עבור אנשים אלה. הם יכולים לספק הלוואות צרכניות שעשויות להיות פחות יקרות מאלו המוצעות על ידי בנקים ואיגודי אשראי.

ניתן למצוא חברות המעניקות הלוואות חוץ בנקאיות דרך גוגל העסק שלי. שם יש חברות מומלצות המדורגות על ידי הלקוחות עצמם ועוברות תהליך בדיקה איכותי של אתר גוגל.

הכוח של הלוואות חוץ בנקאיות ליזמים

הלוואות אלטרנטיביות הן פתרון חדש ועוצמתי ליזמים. הם מציעים אלטרנטיבה מצוינת להלוואות מסורתיות ויכולות להיות דרך מצוינת ליזמים להשיג את המימון שהם צריכים.

פתרון חדש ועוצמתי ליזמים:

  • הלוואות אלטרנטיביות מציעות אלטרנטיבה להלוואות מסורתיות, אשר יכול להיות קשה לקבל.

    אחד היתרונות הרבים של הלוואות אלטרנטיביות הוא שהן דורשות קריטריוני זכאות פחות מגבילים מאשר הלוואות מסורתיות. כתוצאה מכך, הלוואות אלו נגישות יותר לאנשים עם ציוני אשראי נמוכים יותר והיסטוריית אשראי פחות ממושלמת.

  • הם מספקים גישה להון שעוזר ליזמים להצמיח את העסק שלהם.

    גם בתקופה זו של אי ודאות כלכלית, ישנם מספר מקורות הון העומדים לרשות היזמים. מינהל עסקים קטנים מציע מספר הלוואות ומענקים לעסקים קטנים. בנוסף, ישנן גם צורות שונות של מימון הון ממשקיעי מלאכים ומשקיעי הון סיכון כדי לסייע במימון הרעיון הגדול הבא.

  • הלוואות אלטרנטיביות גמישות יותר מהלוואות מסורתיות, ולכן ליזמים קל יותר להחזיר אותן.

    הלוואות אלטרנטיביות הן לא רק גמישות יותר מהלוואות מסורתיות, אלא הן גם מציעות אפשרויות החזר אטרקטיביות יותר. הדבר מקל על בעלי עסקים להחזיר את חובם ועל המלווים להיפרע במלואו. ככל שהכלכלה הופכת תנודתית יותר, חשוב מתמיד ליזמים לקבל גישה למימון גמיש.

  • יזמים לא צריכים להסתמך על בנקים או מוסדות פיננסיים אחרים עבור סוג זה של מימון.

    יזמים לא צריכים להסתמך על בנקים או מוסדות פיננסיים אחרים עבור סוג זה של מימון. הסיבה לכך היא שמוסדות אלה אינם הדרכים היחידות לקבל מימון. ישנן דרכים אחרות להשיג מימון כמו מימון המונים, הון סיכון והשקעות מלאכים.

מדוע חברות הלוואות חוץ בנקאיות מציעים תעריפים טובים יותר מאשר בנקים?

מלווים חוץ בנקאיים מציעים תעריפים טובים יותר מכיוון שהם אינם מחויבים לאותן תקנות כמו בנקים. הם יכולים להציע מגוון רחב יותר של מוצרים פיננסיים ולגבות פחות עמלות.

מלווים חוץ בנקאיים אינם מחויבים לאותן תקנות כמו בנקים, ולכן הם יכולים להציע מגוון רחב יותר של מוצרים פיננסיים ולגבות פחות עמלות.

ענף המשכנתאות משתנה באופן דרסטי בשנתיים האחרונות. מלווים חוץ בנקאיים הצליחו להציע תעריפים טובים יותר מכיוון שהם אינם מחויבים לאותן תקנות כמו הבנקים. הם יכולים להציע מגוון רחב יותר של מוצרים פיננסיים ולגבות פחות עמלות. כדי שזה יעבוד, חשוב שהצרכנים יבינו את ההבדל בין מלווה חוץ בנקאי לבנק.

כיצד מלווים חוץ בנקאיים מעניקים הלוואות מבלי לבדוק ציוני אשראי

מלווים חוץ בנקאיים מעניקים הלוואות מבלי לבדוק ציוני אשראי. הם משתמשים בגישה הוליסטית יותר של הערכת יכולתו של המבקש להחזיר הלוואה.

מלווים חוץ בנקאיים אינם דורשים מהלווה ציון אשראי טוב או בטחונות כלשהם. הם מעריכים את יכולתו של המבקש להחזיר הלוואה על סמך גורמים כמו הכנסה, נכסים ועומס חובות.

ישנן סיבות שונות לכך שאנשים לא ירצו ללכת לבנק לקבלת הלוואה. הסיבות הללו נעות בין שהבנק לא נותן הלוואות בסכום הדרוש לו ועד שאין ללווה בטחונות. מלווים חוץ בנקאיים אינם דורשים שום ניקוד אשראי וקובעים את הזכאות על סמך גורמים אחרים כגון הכנסה ונכסים.

תפריט נגישות אתר