Image By Tayeb Mezahdia From Pixabay ייצור חותמות גומיsecret 3037639 1920 (1)

ייצור חותמות לחנות ולמשרד

שיתוף לחברים

ייצור חותמות לחנות ולמשרד

שיתוף לחברים

Image By Tayeb Mezahdia From Pixabay ייצור חותמות גומיsecret 3037639 1920 (1)

חותמת גומי היא מונח היותר משומש בתחום המינהל, הממשל והפוליטיקה. חותמת גומי מייצגת לרוב גוף שלטוני או אדם עם סמכות רשמית, אך בלי סמכות להחלטה מעשית. ברוב המקרים זה קורה כשאדם או הוגף המדובר האלה מחוייבים אך ורק לאשר סיבות של גופים אחרים, אף על פי שהם נמצאים תחת לחץ רב לעשות כן.

חותמת גומי היא סמל לצנזורה במדינות שבהן החוקים מוסדרים בקפדנות והחלטות מתקבלות על ידי ההנהגה הבכירה ללא עונש. התכונות של גוף מסוג זה כוללות את קצב החילזון והביורוקרטיזציה שלו.

איזה סוגים ישנם בחותמות גומי?

חותמות קפיציות - אלו החותמות הנפוצות ביותר בתחום, כאשר זה מגיע עם גלופת פולימר או גומי. שמתי שמבצעים את הלחיצה על המסמך התבנית שעליה מובנה המלל הרצוי מתנתק ומסתובב מכרית הדיו שנמצאת בראש החותמת אל כיוון המסמך הרצוי ומבצע את ההחתמה, וחוזר בחזרה אל כרית הדיו על מנת לשמור על טריות ההחתמה.

חותמות פלאש - אלו הם חותמות שיש להם גלופה המיוצרת על ידי הקרנת הדפסת כיתוב בלייזר. הגלופה מונחת מעל כרית הדיו חותמות פלאש הן דרך חדשה להדפיס את הכיתוב על חותמת. אתם רק צריכים לגעת בחותמת עם הכרית כדי ליצור הודעה על נייר, ואז ללחוץ קלות ולראות את ההודעה שלכם בהדפסה ברורה. חותמות פלאש מסוגלות לחתום עד 20,000 החתמות ברורות וממדוייקות.

בנוסף יש לכם גם חותמות המיועדות להחתמה על משטחים שמקשים על הפעולה כמו נייר מנויילן או חומרים אחרים. זה נעשה בשימוש סוגים אחרים של דיו המאפשרים כושר ספיגה שונה מחומרים אחרים. או שאם אתם יותר בעיניין של אולד סקול יש לכם גם “חותמות של פעם”, כאלו שמגיעות עם ידית מעץ מעוצבת שבתחתית שלה ישנו גלופת פולימר, אך בחותמת של פעם ההחתמה נעשית על ידי כרית דיו שבה צריך לטבול את החותמת ורק לאחר מכן להחתים את המסמך, בנוסף גם הכרית נמכרת בנפרד מהחותמת עצמה.

עלות החותמת ואיך תבחרו את המתאימה לכם?

בחירת החותמת גומי המייעודת לכם משתנה הכמה משתנים כמו: כמות המלל שאתם מעוניינים לשים עליה, גודל החותמת (שזה גם מגדיל את כרית הדיו ומאפשרת יותר החתמות) וסוג החותמת בה אתם מעוניינים. אחרי כל החישובים האלה יהיה לכם מגוון חותמות שונות המאפשרות לכם לבחור במה שאתם הכי מעוניינים.

עלות החותמת גומי שאתם רוצים תלויה גם היא בכמות המשתנים בבחירת החותמת שאתם מעוניינים שהם: סוג החותמת, גודל החותמת, כמות המלל הרצויה. ובנוסף זה גם תלוי שמקום העסק שבו אתם עושים. אך עלות ממוצעת ל חותמת גומי עלולה לנוע בין 20 - 200 שקלים.

אז איפה כדאי?

אם אתם מתגוררים במרכז ואתם מעוניינים לרכוש חותמות גומי אנו ממליצים על חברת “ דיגו” אשר מתמחה בתחום ומציעה גם מגוון רחב של שירותים אחרים כגון: שכפולי מפתחות כפר סבא, שכפול שלטים לרכב, שכפול שלט לשער, קידוד שלטים למחסומים ולשערים, שכפול מפתחות ועוד.

 

איך תשמרו על חותמות הגומי שלכם

אתם יכולים לשמור על ניקיון חותמות הגומי שלכם ושמירת הביצועים שלהם לאורך זמן על ידי כמה תבחינים. אתם מוזמנים לבחור בדרך הנוחה לכם, התבחינים הם:

ניקוי על ידי מים וסבון

זאת היא אחת הדרכים הוותיקות לביצוע ניקוי חותמת גומי, והיא מתבצעת על ידי שטיפת החותמת במים עם סבון. אם אתם חוששים לגבי החותמת שלכם שתינזק או שיפגעו בצועיה אתם מוזמנים לבחור בדרכים הבאות. בנוסף שיטה זו אינה מיועדת לחותמת עץ או בוטיק. אם בכל זאת בחרתם בשיטה זו אתם צריכים לבדוק בהוראות היצרן בשביל לבדוק שהחותמת עמידה למים ולא תיהרס לכם. אז מה צריך לעשות:

  1. שימו את החותמ במים פושרים עם סבון לכמה דקות.
  2. לאחר מכן נקו את האזורים הזקוקים לניקוי על ידי מטלית עדינה או כל בד עדין אחר או באמצעות מברשת.
  3. אם ישנם עדיין אזורים שלא התנקו הניחו שוב את החותמת במים הפושרים עם הסבון ועברו על התהליך שוב.

ניקוי באמצעות מגבון לח

זו שיטה יותר מומלצת ובטוחה כאשר מדובר על חותמת גומי עם דיו הבנוי על מים או דיו זמני שאפשר להסיר. קחו מגבון לח ונגבו בעדינות את משטח ההחתמה, והסירו את המשקעים והלכלוך שהצטברו עם הזמן. זו שיטה פשוטה ולא מסובכת שלא דורשת התעסקות עם החותמת יותר מדי. מומלץ להשתמש במגבונים נטולי אלכוהול או אלוורה כדי לא לגרום לאזור ההחתמה להתייבש.

נוזל לניקוי חותמות

אתם יכולים למצוא את הנוזל לניקוי חותמות כמעט בכל חנות לציוד משרדי או למצוא באתר האינטרנט. השיטה הזאת מייעודת במיוחד למי שלא מעוניין להתלכלך או ללכלך את הסביבה שלו גם אחרי ניקוי החותמת. הנוזל לניקוי החותמת מגיע בבקבוק ספריי קטן, מה שמאפשר נוחות שימוש מירבית והופך את את כל תהליך הניקוי לתהליך פשוט וקל והכי חשוב קצר עם היגיינה מריבית.

 

תפריט נגישות אתר