ציור על קרמיקה

ציור על קרמיקה: חוויה אמנותית לכל המשפחה בסטודיו קליי פליי

שיתוף לחברים

ציור על קרמיקה: חוויה אמנותית לכל המשפחה בסטודיו קליי פליי

שיתוף לחברים

ציור על קרמיקה

חושבים על פעילות מיוחדת ליום הנישואין? מעוניינים לבלות זמן איכות עם הילדים? רוצים לקיים פעילות מיוחדת לכבוד יום ההולדת של סבתא? יש לנו רעיון. פה, בסטודיו קליי פליי, תמצאו את המענה המושלם לכל בני המשפחה. אצלנו תוכלו ליהנות מכמה שעות של צביעת כלי קרמיקה, זמן איכות זוגי או משפחתי וכל זה, בסטודיו המיוחד שלנו, באווירה חד פעמית. רוצים לשמוע עוד? אנחנו כאן כדי לספק לכם את כל הפרטים.

מה תמצאו אצלנו בסטודיו

לפני שנדבר על היתרונות הרבים שיש בפעילות משותפת של צביעת כלי קרמיקה ביחד, אנחנו רוצים רגע לעבור על הפרטים הטכניים. הסטודיו ממוקם בכיכר המושבה בהוד השרון, פתוח לאורך כל ימות השבוע. רצינו ליצור מרחב בו לכל אחד ואחת תהיה ההזדמנות ליהנות מחוויה יצירתית בלי שום הגבלה, לכן בחרנו לפתוח את הסטודיו מסביב לשעון. במהלך הפעילות, תקבלו הזדמנות להיכנס לסטודיו ולבחור בכלי הקרמיקה עליו תרצו לצייר. מחיר הפעילות נקבע בהתאם לסוג הכלי בו תבחרו. אל דאגה, גם אם לא תהיו בטוחים מה אתם רוצים לעשות בדיוק, צוות הסטודיו ישמח לסייע לכם וללוות את התהליך כולו. מכאן, תקבלו הזדמנות לשבת באחת מאינספור פינות העבודה אצלנו בסדנה. מכאן, תיכנסו לעולם מופלא של ציור על קרמיקה. תקבלו את ההזדמנות לצלול אל תוך היצירה, להשאיר את הדאגות מחוץ לסטודיו ולהתמסר למה שקורה כאן ועכשיו.

למה אנחנו מעריצים גדולים של תהליכי יצירה

אנחנו לא מקיימים פעילויות בסדנה שלנו רק כדי ללמד את המשתתפים בסדנאות ציור על קרמיקה. אמנם, כחלק מהפעילות, אתם תוכלו להשאיר אצלנו את הכלים, אנחנו 'נאפה' אותם בתנור מיוחד ונביא לכם את הכלי בתור תזכורת נעימה ויפה שתשמש אתכם בחיי היום יום. אבל יותר מהתוצאה, אנחנו שמים דגש על הדרך. בין אם נרצה בכך או לא, אנחנו חיים בעולם אחר. אנחנו חיים בעידן דינמי, מהיר, כאשר אנחנו צריכים להסתגל במהירות לשינויים כל יום מחדש. לפעמים, נדמה כי בכל הסחות הדעת אין לנו הזדמנות לשבת רגע עם האנשים אותם אנחנו אוהבים, אין לנו הזדמנות לבלות כמה שעות בשקט, עם עצמנו, בלי מסכים.

אין מרגש יותר מאשר לראות זוגות ובני משפחה נכנסים לסטודיו. בהתחלה, יש חששות ולוקחים כמה רגעים עד שכל בני המשפחה מתמסרים לתהליך היצירה. אבל מהרגע בו כולם בחרו את הכלים ומתחילים במלאכת ציור על קרמיקה, אנחנו עדים לקסם המתרחש מול עיננו. פתאום, הורים מקבלים הזדמנות לדבר עם הילדים שלהם וללמוד מהם דברים חדשים. אנחנו רואים איך זוגות מוצאים את ההזדמנות לצחוק ביחד, 'להשלים פערים' ולשוחח. יותר מהכל, צביעת כלי קרמיקה היא פעילות מדיטטיבית והיא ההזדמנות לחשוב, בעולם רווי הסחות דעת.

היה לנו חשוב לתת לכם את כל הכלים כדי ליצור

אנחנו עושים הכל כדי לאפשר לכם ליהנות מהפעילות בסטודיו. מה זאת אומרת? ראשית, תוכלו להתאים את מחיר הסדנה למסגרת התקציב שלכם. שכן, מחיר הסדנה תלוי בסוג הכלי עליו אתם בוחרים לעבוד. בחרנו ללוות את המשתתפים עם צוות מדריכים מסור, אשר נמצא כאן עבורכם לכל בקשה. בנוסף, אנחנו כמובן מאפשרים לכל קבוצה להגיע בשעות הנוחות לכם. אם אתם זוג ואתם מעוניינים לצאת לדייט, אתם מוזמנים להגיע אלינו בשעות הערב.אם מדובר על משפחה, תוכלו לבוא אלינו בסופי השבוע וכן הלאה. כך שכל אחד יכול למצוא את עצמו בקלות ולמצוא הזדמנות לבקר אותנו בסטודיו.

נשמח להכיר אתכם ולכל שאלה, אנחנו ממתינים לכם כאן, תמיד.

תפריט נגישות אתר