Njtm4t3w0z

כך תבחרי אייליינר מומלץ המתאים בדיוק עבורך

שיתוף לחברים

כך תבחרי אייליינר מומלץ המתאים בדיוק עבורך

שיתוף לחברים

Njtm4t3w0z

 

העיניים שלנו הן מהחלקים הבולטים, החשובים והמשפיעים ביותר על מראה הפנים ובאמצעות שימוש מתאים ונכון באיפור ניתן להדגיש, להבליט, להאריך ולשדרג את תצורתן, כמו גם לספק הצללה ומשחקי גוונים שמתכתבים עם צבע העיניים הטבעי. המוצר הבולט ביותר כיום לטובת איפור העיניים הוא למעשה האייליינר שלמרות הפשטות שהוא מציג, מיומנות והיכרות עם דרכי השימוש בו, יוכלו להפוך כל מבנה ותצורת עיניים למרשים ומושך ולהשתלב בכל לוק וסגנון איפור בצורה מיטבית. בואו נפרט:

אייליינר הוא בבסיסו כלי איפור אשר מיועד לצבוע ולהעניק גוון בולט לקווי המתאר של העין ובפועל יוצר מסגרת לעין. באמצעות האייליינר ניתן למתוח את קווי המתאר וליצור מראה של עיניים מוארכות וחתוליות, לעבות את קווי המתאר למראה עיניים גדולות יותר, ליצור אשליית מרחק רב יותר בין העיניים או דווקא לצמצם מרחק כזה וליצור ניגודיות או הרמוניה עם צבע העין הטבעי. האייליינר בבסיסו הגיע בתצורת עיפרון דק המאפשר החדרה וצביעה מדויקת של מסגרת העין הצרה, אולם כיום ניתן למצוא דגמי אייליינר מסוגים שונים, הן בהרכב החומר והפיגמנט והן באופן היישום של האייליינר. ריכזנו עבורך את סוגי האייליינרים ושיטות השימוש הבולטים שכדאי לך להכיר על מנת לבחור נכון:

1. אייליינר עיפרון - כאמור, אייליינר בתצורת עיפרון הוא הדגם הבסיסי והמוכר ביותר לאורך שנים. דגם העיפרון מתאים במיוחד למתאפרות מתחילות, הוא פשוט ליישום וקל לדייק באמצעותו את התוצאה, ניתן לתיקון בקלות יחסית ומגיע במספר גוונים ועוביים משתנים. לרוב מומלץ לבחור אייליינר עיפרון שאינו מצריך חידוד ונשלף באמצעות סיבוב מכני, בעל ראש רך לפעולה חלקה שאינו שורט את רקמות העור הדקיקות הסובבות את העין. מסגרת העין הפנימית היא לחה מטבעה ועל כן מומלץ לבחור באייליינר בעל רמת לחות נמוכה יחסית לאזור זה, להיצמדות טובה יותר. בבחירת אייליינר המיועד למריחה על האזורים החיצוניים לעין, מומלץ לבחור במוצר בעל ריכוז לחות גבוה יותר ו/או בשילוב רכיבי סיליקון שמספקים היצמדות ועמידות טובות יותר. אייליינר עיפרון מגיע לרוב בגוון מט ומשתלב באיפור בסגנון טבעי.

חשוב לציין: בעבר אייליינר עיפרון התבסס על שימוש ברכיבי עופרת, אולם כיום מרבית עפרונות האייליינר מבוססים על פיגמנטים מחומרים טבעיים, היפו-אלרגניים ובטוחים לשימוש. בכל מקרה, תמיד כדאי לבדוק את רשימת הרכיבים על המארז.

2. אייליינר טוש - אייליינר טוש הוא בעצם שדרוג של דגם העיפרון הבסיסי ובדומה להבדל שבין המוצרים הללו ככלי הכתיבה, גם בתעשיית האיפור הטוש מספק נוכחות בולטת יותר, עמידות וגוון עמוק יותר. אייליינר טוש מגיע לרוב בטקסטורה חלקה, עשיר בברק וכולל רכיבי לחות מוגברת, הוא מצריך רמת דיוק ושליטה גבוהה יותר ומתאים לשימוש במסגרת הפנימית והחיצונית של העין. ניתן למצוא כיום אייליינרים בדגמי טוש במספר רב של גוונים, מרקמים ועוביים, להתאמה אישית ולאחרונה יצא לשוק אייליינר טוש מומלץ בשם DREAMLINER מבית נטע אלחמיסטר, מוצר שזוכה לתגובות חיוביות רבות ברשת ובהחלט שווה בדיקה.

3. אייליינר ג'ל - האייליינר ג'ל הוא פריט איפור במרקם קרמי, בדרגת סמיכות משתנה וניתן ליישום ולמריחה באמצעות מברשת חיצונית (לרוב אינה מגיעה עם המוצר ויש לרכוש בנפרד). רכיבי הג'ל, הסמיכות והפיגמנט העשיר מספקים מוצר איפור איכותי ועמיד במיוחד, שאינו נמרח ומתייצב על העור לשעות ארוכות. מומלץ לרכוש ולהתאים מברשות לסגנונות איפור שונים ונדרשת מיומנות מריחה ודיוק להגעה לתוצאה מעולה!

תפריט נגישות אתר