מזוודה ענקית

מזוודה ענקית - זה חיסכון גדול

שיתוף לחברים

מזוודה ענקית - זה חיסכון גדול

שיתוף לחברים

מזוודה ענקית

האם עלי לשאת מזוודה גדולה או מטען יד?

כשאתה מטייל, חשוב לשאת את הסוג הנכון של מזוודות. הסיבה לכך היא שאתה צריך להיות מסוגל לשאת את החפצים שלך בקלות ולא צריך לדאוג למשקל.

אם אתם מתכננים שהות לטווח ארוך או חופשה, אז מזוודה גדולה היא אידיאלית. עם זאת, אם אתה נוסע רק לכמה ימים, אז אולי עדיף לך לארוז את מטען היד שלך במקום להסתובב עם מזוודה גדולה.

ישנם הבדלים רבים בין מזוודה ניידת למזוודה גדולה. גודל התיק יכול להשתנות בהתאם לסוג הטיול שתצאו. לדוגמה, אם אתה נוסע במטוס ואין לך הרבה זמן לפני שהטיסה שלך יוצאת, אז ללכת עם תיק נסיעות ידידותי לשדה התעופה הוא אידיאלי שכן זה

7 טיפים לנסיעה עם מזוודה ענקית

נסיעה היא חוויה נהדרת וניתן להקל עליה אם אתה מאורגן. הנה 7 טיפים לטיולים שיעזרו לכם לארוז את המזוודה.

  1. בחרו את סוג המטען המתאים

  2. מזוודות עם גלגלים טובות יותר לנסיעה במטוסים ובשדות תעופה, בעוד שקיות מתגלגלות טובות יותר לנשיאה על סיפון אוטובוסים, רכבות ומכוניות.

  3. לנסיעות ארוכות בחרי תיק קשיח שיש בו יותר מקום מתיק רך.

  4. אם אתם יוצאים לטיול ממושך או רוצים להביא הרבה פריטים, שקלו לרכוש שתי מזוודות - אחת לבגדים ואחת לפריטים אחרים שאין צורך להגן עליהם מלכלוך או לחות.

  5. שקול להכין מארז קשיח משלך על ידי תפירת בד יחד או חיתוך פיסות קרטון לצורות שמתאימות זו לזו.

  6. תמיד עדיף להשתמש בקוביות אריזה במקום לארוז בגדים במזוודה. הם יעזרו לך למקסם את המקום בתיק שלך ויקלו עליך למצוא דברים כשאתה צריך אותם.

  7. הדרך הטובה ביותר להכניס יותר בגדים לחלל קטן יותר היא על ידי קיפולם לעומת גלגולם. זה יבטיח שהם לא יהיו מקומטים או מקומטים בשום צורה בזמן שהם עדיין מאוחסנים

איך לארוז מזוודה ענקית ולא להשתגע

לא תמיד קל לארוז מזוודה ענקית. עליכם לחשוב על הפריטים השונים שתזדקקו לטיול שלכם, אך גם לשקול כיצד אתם מתכוונים לארוז אותם.

מזוודה ענקית
מזוודה ענקית

הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא להחליט על סוג הטיול אליו אתם יוצאים. אם מדובר בטיול קצר, אז אולי יהיה קל יותר להביא רק תיק אחד עם כל הבגדים ומוצרי הטיפוח. מצד שני, אם מדובר בטיול ארוך טווח, אז אולי כדאי להביא יותר מתיק אחד ובו בגדים ושאר דברים חיוניים.

אם אתה עדיין לא יודע איפה היעד שלך, אז התחל לארוז את המזוודה שלך עכשיו! כך, בבוא העת לאריזת המזוודה, הכל יהיה מוכן ומחכה לכם.

הדרך הטובה ביותר לארוז מזוודה ענקית היא לתכנן מראש ולארגן את תהליך האריזה שלך מראש.

אני חי מתוך מזוודה בשבועות האחרונים, ואני עדיין לא לגמרי בטוח איך עשיתי את זה.

החוכמה היא להשתמש ברשימת אריזה שתוכל להתאים אישית. כך אתם יודעים בדיוק מה תצטרכו לטיול ותוכלו לארוז הכל בטיול אחד במקום לסחוב מזוודות חצי מלאות לכל מקום.

להזמנת מזוודה ענקית מצויינת ממבחר רחב של אפשרויות, היכנסו לקטלוג של חברת לה בורסה המתמחה ביצירת מזוודות ותיקים לכל צורך. מעבר לאתר לה בורסה לחצו כאן.

אם אתם אורזים לטיול, חשוב לארוז קל. הנה כמה רעיונות למה לארוז ואיך לארוז את זה.

רשימת דברים שרצוי לארוז:

  • בגד אחד (רצוי קז'ואל)

  • זוג נעליים אחד שניתן ללבוש עם התלבושת שלך, או זוג סנדלים אחד אם אתה הולך למקום חם

  • בגד ים אחד

  • כיסוי בגד ים אחד - בגד ים אחד למעלה ולמטה

  • מגבת (או שתיים)

  • תיק טואלטיקה בגודל נסיעות עם כל הדברים החיוניים שאתה עשוי להזדקק לטיול מהיר כמו מברשת שיניים, משחת שיניים, דאודורנט וכו'.

איך לארגן את הבגדים שלך ללא טרחה

הדרך הטובה ביותר לארגן את הבגדים שלך היא באמצעות מארגן מגירות. אתה יכול גם להשתמש במתלה בגדים או לתלות את כל הבגדים שלך על קולבים. אתה יכול גם להשתמש בתיק דאפל כמארגן למגירות אם אין לך מגירות בארון שלך.

לארגן את הבגדים שלך לא כל כך קשה כשאתה יודע את הטריקים הנכונים. הנה כמה דרכים קלות לארגן את הבגדים שלך ולהקל עליך למצוא את מה שאתה צריך:

  • השתמש במספר קולבים עבור פיסת לבוש אחת כדי שלא תסתבך עם שאר הקולבים שמור את כל הגרביים שלך במקום אחד (כלומר, על גבי מתלה הנעליים)

  • הרכיבו פריטים כמו חגורות וצעיפים שאחרת יהיה קשה למצוא (במיוחד אם הם צבעוניים)

מהם היתרונות והחסרונות של נסיעה עם מזוודה ענקית?

נסיעה עם מזוודה ענקית יכולה להיות משימה מאיימת. יכול להיות קשה למצוא את המידה הנכונה, לדעת מה לארוז ומה לא, ולנהל את משקל המטען.

היתרונות בנסיעה עם מזוודה ענקית הם שקל להסתובב איתה ויש לך יותר מקום למזכרות. החסרונות הם שקשה לסחוב אותו ויהיה לך משקל רב על הגב.

אם אתם יוצאים לטיול לפרק זמן ממושך, אז הייתי ממליץ להביא תיק קטן יותר שקל יותר לסחוב אתכם. זה גם ייתן לך יותר מקום למזכרות!

כשנוסעים עם מזוודה ענקית, יש לוודא שהכבודה מסודרת היטב. כדאי גם לוודא שאינכם אורזים יותר מדי ושיש לכם מספיק מקום לכל הפריטים שאתם צריכים.

היתרונות של נסיעה עם מזוודה ענקית כוללים:

  • קל יותר למצוא את המטען שלך בקרוסלה בשדה התעופה כשהיא מגושמת ועמוסה בחפצים.

  • קל יותר לארוז לטיול אם הכל נמצא במקום אחד.

  • אתה יכול לארוז יותר כי זה תופס פחות מקום בחדר המלון או בדירה שלך.

החסרונות של נסיעה עם מזוודה ענקית כוללים:

  • אולי לא תוכל למצוא את מה שאתה צריך במהלך הטיול שלך כי יש כל כך הרבה דברים בתיק שלך.

  • התיק שלך עלול להינזק על ידי ביטחון בגלל המשקל.

    זה עלול לקחת הרבה זמן כדי להעביר את התיק שלך במכס בקצה השני. ייתכן שתצטרך לשלם עבור חיובי כבודה נוספים בקצה השני אם התיק שלך גדול או כבד מדי.

תפריט נגישות אתר