נעלי ניו באלאנס (1)

נעלי ניו באלאנס וכיצד הם מועילות יותר מנעליים אחרים

שיתוף לחברים

נעלי ניו באלאנס וכיצד הם מועילות יותר מנעליים אחרים

שיתוף לחברים

נעלי ניו באלאנס (1)

ניו באלאנס הוא מותג נעליים שנוסד בשנת 1906. מטה החברה נמצא בבוסטון, מסצ'וסטס והיא מייצרת נעליים כבר למעלה מ-100 שנה.

הצהרת המשימה שלהם היא "לייצר את הנעליים הטובות ביותר עבור הספורטאים הטובים בעולם". הם מחויבים לעצב את הנעל הטובה ביותר עבור הלקוחות שלהם, מה שלדעתם תוביל לכך שהם יוכלו לעשות שינוי בחייהם של אנשים.

מה זה חברת ניו באלאנס?

ניו באלאנס היא חברה מובילה המייצרת נעלי ספורט. לחברה יש היסטוריה ארוכת שנים של חברה אמריקאית. הן גם אחת החברות הבודדות שעדיין מייצרות את מוצריהן בארצות הברית.

מאז הקמתה, היא מחויבת לספק הנעלה והלבשה איכותית לכולם, כל זאת תוך שמירה על מחויבותה לייצור בארצות הברית. החברה תמיד חיפשה ליצור מוצרים חדשניים תוך שמירה על הערכים והעקרונות שלהם.

כיצד נעלי ניו באלאנס עוזרות לכם?

החברה נמצאת בעסקי הנעליים כבר יותר ממאה שנה. הם היו שחקן מרכזי בתעשיית ההנעלה האתלטית. הם ידועים בטכנולוגיה החדשנית, האיכות והסגנון שלהם.

היא חברה המאמינה בכוחה של פעילות גופנית לשיפור הבריאות. לכן הם מציעים נעליים לאנשים בכל הגילאים והיכולות. החברה עוזרת לאנשים להיות פעילים ובריאים יותר על ידי מתן נעליים עם תכונות המקדמות יציבה טובה, יציבות, עמידות, נוחות וביצועים.

סוגי נעלי ניו באלאנס

החברה בתחילה השיקו את נעלי הריצה לאתלטיים, מה שגרם לצמיחה בחברה, והם המשיכו להשיק נעלי ספורט לאתלטיים מכל מיני תחומי ספורט שונים כמו:

  • כדורסל
  • טניס
  • רכיבת אופניים
  • ועוד

כיצד תוכלו להשיג ניו באלאנס?

ניו באלאנס תמיד הייתה חברה שעזרה לאנשים להגיע ליעדים שלהם. זה ניכר באופן שבו הם עוזרים לאנשים בבריאותם ובכושרם.

לחברה מגוון רחב של נעליים, ביגוד ואביזרים שנועדו לעזור לאנשים לעמוד ביעדי הכושר שלהם. יש להם מגוון מוצרים לצרכים שונים כמו ריצה, הליכה, הרמת משקולות ועוד. יש להם גם חנות מקוונת בה תוכלו לרכוש פריטים מהם בכל עת.

בנוסף תוכלו לרכוש מכל חנות אונליין או לא, המשתפת פעולה עם החברה עצמה.

החברה מחויבת לעזור לאנשים לנהל אורח חיים בריא יותר על ידי מתן הכלים הנכונים לעבודה.

כיצד הנעליים עוזרות לבריאות?

נעלי ניו באלאנס ידועות ביכולתן לעזור לאנשים הסובלים מכאבי גב תחתון.

הנעליים שלהם הן פתרון מצוין לאנשים הסובלים מכאבי גב כרוניים. יש להם עקב רחב וכופת עקב עמוקה שעוזרת בפיזור שווה של משקל, מה שיכול להקל על הלחץ על עמוד השדרה. עיצוב הנעל מעודד גם תנועה טבעית של כף הרגל, מה שיכול להפחית את הלחץ על השרירים סביב עמוד השדרה והאגן.

בנוסף הם גם עוזרים לכם להשיג את הנעל המותאמת ביותר עבורכם ועבור מבנה כף הרגל שלכם, על מנת שתימנעו מכאבי גב ודפיקות בברכיים מה שייתן לכם להמשיך ולהנות מהספורט שאתם עושים.

קצת על החברה

החברה נוסדה בשנת 1906 והיא חברת נעלי ספורט והלבשה עולמית.

הם היו חלוצים בתעשייה על ידי אימוץ טכנולוגיות, חומרים וחידושים חדשים. המסירות של החברה למחקר ופיתוח היא הבסיס להתפתחות המתמדת שלהם.

הם מייצרים מוצרים איכותיים שהם גם חדשניים וברי קיימא. יש להם חזון ארוך טווח של שיפור החברה באמצעות השתתפות מוגברת בכושר גופני.

את הצלחת החברה ניתן לייחס למסירותה למחקר ופיתוח של מוצרים המאזנים בין ביצועים לסגנון ונוחות.

החברה מחויבת לייצור נעליים באמריקה מאז 1974 כשהקימה את המפעל הראשון שלה במיין.

אהבתם את הכתבה? שתפו לחברים!

תפריט נגישות אתר